Chananja in Uganda

Week 4: Tomorrow.. Kenya!

Hoi Nederland, Het is alweer even geleden hier een kort berichtje uit Uganda. Ik wil even laten weten dat alles hier goed gaat, heb het hier super naar mijn zin en moet er nog niet aan denken om weg te gaan! Morgen ga ik naar Kenya voor een weekje, ik heb er echt zin in. Ik heb er een nieuw huisdier bij een verschrikkelijke haan die heel de dag rondjes rond het huis loopt en kraait ik heb al gevraagd of we hem niet op konden eten want hij zag er wel lekker uit maar dat zou ik de gevangenis in moeten want hij is niet van mij, ik laat hem maar leven. Morgen ochtend kan ik hem wel gebruiken als ik om 5:30 wakker moet worden. Ik heb mijn tweede bruiloft gehad, bij een paar mensen thuis op bezoek geweest en gekookt, naar het strand geweest, dierentuin en nog meer leuke dingen gedaan. Met het werk gaat het goed, ik ben met veel dingen tegelijk bezig. Ik werk aan een website, de social media cursussen en allerlei dingen. Ik moet gaan want er wordt op mij gewacht, ik zal volgende keer wel iets uitgebreider schrijven als er nog mensen zijn die graag horen hoe het leven hier is. Liefs!

Reacties

Reacties

Marijke

Sounds good!! Veel plezier in Kenya!

Sylvia

Stuur die haan maar terug naar waar ie van kwam, kan ie daar het leven bekraaien.
Wat een mazzelaar zeg, zoveel leuke bruiloften!
En wij hier maar kou lijden! ;)

Heidi B

Lieve Chananja.

Wat ben je toch een avonturier! Geweldig om je verhalen te lezen en dat je zo een fijne tijd hebt. Geniet van je belevenissen daar (zelfs van de haan :-P )
en wat super dat je in december een hollandse kerst komt vieren.

Liefs Heidi

oma

papa heeft mij de foto's laten zien, enig, ze zijn heel mooi, geeft een goede indruk van het land. Ik ben ook heel nieuwsgierig hoe je Kenia vindt, dus wel brieven blijven schrijven en foto's laten zien! Dikke knuffel van oma (je mandje met plantjes staat er nog als nieuw bij)

Oom Herman

In Canada, als ik een wekker op eet dan wordt ik er alleen maar ziek van; zorg er voor dat je uit de gevangenis blijft, ok? Allerbeste er mee.

heddy

Mooie plaaatjes! geniet er van, want de tijd vliegt voorbij. In Kenya zie vast grotere wekkers.

veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!