Chananja in Uganda

Eerste update

Hello Nederland, Hier even een eerste update. Gister avond ben ik veilig en wel aangekomen op mijn bestemming in Kampala. Ik heb een goede reis gehad, mijn eerste contacten in Egypte gelegd en fijn twee keer avond gegeten. Leuk momentje in de reis wat vooral Joanne wel zal kunnen waarderen, is dat in plaats van een neppe miauwende kat als handbagage er nu een mevrouw met een echte kat het vliegtuig in ging, tot verbazing van iedereen en van haarzelf want ze dacht dat de kat ergens onderin het vliegtuig ging belanden. Helaas geen Piramides gezien in Cairo, ik was even vergeten dat het s avonds donker werd en er geen lantaarns op de piramides zijn. Goede reden om een keer terug te gaan. Rond 6 uur s ochtends ben ik aangekomen bij The Tal Cottages, na eerst bij het guesthouse waar ik niet moest zijn afgezet te worden. Rond 9 uur werd ik wakker van de kerk die naast de huisjes staan en om 11 uur stond mijn kamergenootje Esther voor de deur, die de komende dagen hier ook gaat slapen. Zij was gister in de middag al aangekomen, maar had vannacht in een ander huisje geslapen. Vandaag heerlijk gezwommen en mijn ogen uitgekeken van wat ik tot nu toe heb gezien van het land achter het zwembad. Het is heuvelachtig, erg groen, bomen, veel water, mooie mensen en heerlijke geuren. Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik droom, het voelt nog niet erg werkelijk. Tot donderdag zal ik hier blijven, daarna zal ik naar Nsambya gebracht worden, een halfuurtje hier vandaan, wel in Kampala. Dan gaat mijn stage beginnen! Tot die tijd ga ik heerlijk genieten van het heerlijke weertje, de omgeving, het zwembad, muziek, het eten etc. Ik zal het verhaal niet langer maken dan dat ik hier al ben. Liefs, Chananja

Reacties

Reacties

Marijke

Hey chica!!
Ben bij te horen dat de reis goed is gegaan! We missen je nu al! Maar goed dat je een blog bijhoudt! Geniet van al het moois dat Uganda je te bieden heeft!
Xxx Marijke

Gideon

Mooie dame,

goed om te weten dat je safe and sound aangekomen bent. Je hebt er veel zin in zo te lezen. Ik hoop dat je in Nsambya ook je ogen weer uit kan kijken daar. Een update elke week zal voor mij niet genoeg zijn haha. Maar ik wens je al het succes in de wereld!

Oom Herman

Leuk dat je een log bijhoudt! 'k Ben benieuwd hoe het zal gaan.

nel vrees

goed te horen dat je veilig op de plaats van bestemming
bent aangekomen en wat heb je al veel moois gezien.
Wens je een heel prettige aanvang van je stage periode toe.
Shalom en liefs van, Nel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!