Chananja in Uganda

Nog een week slapen..

Beste bezoekers,

Nog een paar nachtjes wachten, voorbereiden, tentamens maken en leuke dingen doen en dan zal het vliegtuig vertrekken naar een land waar ik nog niet eerder ben geweest..

Ik ga 2 maanden stage lopen bij The Xavier Project in Uganda, Kampala.

Op deze weblog zal ik elke week een berichtje plaatsen voor school en de mensen thuis.

Schroom niet om een berichtje of reactie achter te laten om deze site nog interessanter te maken dan hij al is. Ik vind het altijd leuk om iets te horen uit Nederland!

Twee maanden zij zo voorbij, dus ik zie jullie snel weer :)

Liefs, Chananja

Reacties

Reacties

marianne.choof@chello.nl

Geniet maar extra van je laatste dagje thuis! En succes met alle laatste voorbereidingen, liefs, mama xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!